Vyjádření k zákaznickým displejům

Autor: Miroslav Opatrný
Publikováno: 09 února 2017

Poté co nás ČOI a některá média nařkla, že šíříme zbytečnou paniku, přikládáme zde první vyjádření společnosti, které reaguje na tato osočování Hospodářské komory ČR.

Při návštěvách na našem stánku na EET Fóru, jak v Praze tak v Olomouci nás přítomní zástupci ČOI opakovaně přesvědčovali, že v provozovně, kde nejsou nalepené cenovky na zboží a kde není ani aktuální seznam zboží s aktuální cenou u pokladny je  zákaznický displej povinností. Argumentovali každodenním přeceňováním zboží, které je často důvodem chybně uvedených cen na regálech.

To jsme opakovaně slyšeli i od našich zákazníků kteří již tento problém s ČOI měli. Stejně byli informováni i další prodejci pokladen. Proto nás překvapila informace, že tomu tak není.

Považuji to za zásadní rozdíl mezi názorem pražské centrály ČOI a názorem jejich inspektorů, zaměstnanců, kteří náš stánek na EET Fórum opakovaně navštěvovali.

Je tento nový názor opravdu jednou pro vždy závazný, nebo bude opět jiný, různý výklad na různých úrovních? Každopádně děkuji za iniciativu se kterou se HK pustila do vyřešení této problematiky.

S pozdravem

Ing. Miroslav Opatrný
Axescard a.s.
Smetanovo nábřeží 4
110 00 Praha 1